10 Kasım 2015 Salı

KİBAR HIRSIZA MEKTUP

Dürüst olayım mı?

Bir harf yazabilmek için bile,

Sana ihtiyacım var…

“harf” yazabilmek için,

“h”,”a”,”r” ve “f” ye ne kadar ihtiyacım varsa

O kadar…

Değiştirilemez bir kaide bu.

Pi gibi…

Aşk gibi,

Sevda gibi,

Baharı bekleyen kumrular gibi…


Peki ama, dürüst olayım mı?

Beni, cesur olmamakla suçlayan bir korkaksın sen…

Kazanmış bir ordunun, mağlup kumandanı gibi davranmam da bu yüzden…

Daha ne kadar yürekli olabilirim ki,

Kalbimin tamamı sendeyken?


Hiç ummadığın kadar dürüst olayım mı?

Hani, "Gel" desen şimdi,

Yine "yarimsin" diye gelirim sana...

Ama, yarım gelirim.

Yanımda,

Ne Beşiktaş'ı

Ne Ahmet Kaya'yı

Ne de başka birine (kendin yaşamış gibi) anlatacağın bir anımı

Getirmem

Mesela.


Her şeye rağmen dürüst olayım mı?

Sen yendin.

Aferin sana.

9 yorum:

  1. "Kendi ellerimle kazdığım siperde uykuya yenik düşmemeye çalışıyordum. Bilenler bilir uyursan ölürsün. Sabah olmak üzereydi. Burada savaş vardı, 2530 gündür süren bir iç savaş. Mataramda biraz cin biraz kahve… Bir yudum içtim. Kenarı oyalı beyaz mendilimi çıkardım, incelikler en çok savaşta lâzım, karşı siperlere doğru salladım. Çıktım siperden, arkama bakmadan yürümeye başladım.

    Beynimin oksipital lobunu (“Kafamın tam yanından geçti lan” dediğim mermi alıp götürdü) , sol kolumu ve böbreğimin bir tanesini kaybettiğim için aldığım madalyaları, parkamı, içinde biraz cin biraz kahve olan mataramı, yarısı yenmiş peksimetimi ve sararmış bir fotoğrafı kendi ellerimle kazdığım siperde bıraktım. Arkama bakmadan yürüdüm."

    YanıtlaSil
  2. Bir Derbi maçında haykırmak gibi sevda siyah beyaz.. Herkesin dilinde fakat kimsenin anlayamadığı.. Bir Ahmet Kaya şarkısında hüzünlenmek gibi sevda. Elini yüreğine koyduğunda hala hızla çarpıyorsa hani şöyle tam şuradan çıkacakmış gibi oluyor da boğazında düğümleniyorsa gecenin bi saatinde elinde bi camel varken çalan şarkıda işte o Zaman sevda hala var.. Güzel yürekli adamsın vesselam. Ruhunla yaşa selam olsun yoldaşıma .

    YanıtlaSil
  3. Sana ölürüm keşke sen gibi olsa butun erkekler sen gibi adam olsa

    YanıtlaSil
  4. Daha once nasil gormedim diye kizdim kendime... uzun zamandir da yazmamissiniz.. neden diye sorulmaz elbet.. sadece olsaydi guzel okurduk dedim kendime☺

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,Blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim.(tariflimutfak/sibelinyemekleri).Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil