21 Mart 2012 Çarşamba

İyi anilarim yok kibritle ilgili...

Kahve lutfen... Bir de bir kibrit rica etsem... Atesim yokta... Bazi cafelerde, ustlerinde bira markasi reklami olan bikac kullanimlik kibritlerden oluyor hani... Onlardan sizde de varsa... Yok mu? Aslinda olmamasi daha iyi... Cok fazla sevmiyorum zira ben kibrit... İyi anilarim yok kibritle ilgili... Sigaraya basladigim yillarda, sigarami yaktiktan sonra, yanmis copu tekrar kutunun icine koymayi aliskanlik edinmistim... Sonra babam, efkarli gecirdigi bir aksaminda, bir kibrit kutusu boyunca sigarasini yakamadiginda, biraz hiddetlenmis, ayni dakikalarda laf lafi acip, ben sigara ictigimi itiraf ettigimde hiddeti siddete donusmus, ben de gecte olsa, durumu anlamistim... Sigarami kibritle yakmasaydim, babam bana o kadar kizmayacakti... Sigara icmeme kizmis olamaz zira o da iciyordu... Evet evet kesinlikle kibrite kizdi... Tepesinde kucuk kukurt topcuklarinin bulundugu agac parcaciklarindan nefret edilebildigini cok erken ogrendim ben... Sonra zaman icinde tepesinde kucuk kukurt topcuklarinin bulundugu agaparcaciklarinin sadece kibrit kutularinda olmadigini ogretti bana hayat... 

3 yorum:

  1. Sonra zaman icinde tepesinde kucuk kukurt topcuklarinin bulundugu agaparcaciklarinin sadece kibrit kutularinda olmadigini ogretti bana hayat...

    YanıtlaSil