21 Şubat 2011 Pazartesi

veda 1

KADIN - Dargin degilim...
ADAM - Keske olsaydin ama... Dargin olsaydin, bir ihitmal olurdu...
KADIN - Belki sonra o da... Hani... Diger ihtimaller gibi,ölürdü...
ADAM - Diger ihtimaller... Ne acikli cumleymis...
KADIN - Gidiyorum...
ADAM - Biliyorum.
KADIN - Bir sey soylemeyecek misin?
ADAM - Soylesem gitmeyecek misin?
KADIN - Bilmem... Gidicem galiba... Ama yine de, bir seyler duymak
istiyor insan... Mutlu ol... Ne bileyim, seni cok sevmistim...
Sacmaliyorum dimi?
ADAM - Evet... Cunku ben ne soylersem soyleyim, sen burada birakip
gideceksin... Ustundeki agirliklari atman gerekiyor... Daha hizli
gidebilmek icin... Sonra, ben bu evde, sana ait "mutlu ol" ve "seni
cok sevmistim" lerle kalacagim... Haksiz miyim?
KADIN - Kismen... Cumlelerini goturemem, dogru... Ama agirlik yapacagi
icin degil... Bir gun, yillar sonra bir gun, icimde kalan bir cumlen,
aklima geldiginde gulumsersem ve hayatimda biri olursa o zaman, onu,
seninle aldatmis olurum...
ADAM - Anladim, henuz tanimadigin bir adami boynuzlamamayi, benim,
icinde sen olan birsuru cumleyle got kadar bi evde kalip delirmeme
tercih ediyosun...
KADIN - ...
ADAM - Kahve icer misin?
KADIN - Gidiyorum...
ADAM - Kime?
KADIN - Senden...
ADAM - Bisey soylemeyecek misin?
KADIN - Soylesem gondermeyecek misin?
ADAM - ...
(Kadin cikar, kapi kapanir)
KADIN - Cok!
ADAM - Hep!

2 yorum: