21 Şubat 2011 Pazartesi

veda 2

KADIN - Dis fircani almayacak misin?
ADAM - Yenisini alirim...
KADIN - Bunu da yeni almistin...
ADAM - istemiyorum... Gercekten...
KADIN - Ben napayim sen gittikten sonra senin dis fircani? Al iste,
koy cantana...
ADAM - Bak... Cantami bi dis fircasi icin, acmiycam tekrar anladin
mi? istemiyorum dis fircasi filan...
KADIN - Ya cebine koy o zaman... Kalmasin burda!
ADAM - istemiyorum dedim!!!!!
KADIN - Napayim ben senin dis fircani ya?
ADAM - Allahim ne buyuk sorun oldu bu sikindirik dis fircasi...
istemiyorum! Dis fircasini istemiyorum, su anda cantamda olanlarin
disinda hicbir sey istemiyorum!
KADIN - Baska seyler de mi biraktin?
ADAM - Hayir... Birakmadim... Aldim her seyimi... Her seyim, cantama
sigdi... Bu eve tasinirken, ne cok sey almistim... Kac valizle
geldigimi hatirlamiyorum, ama artik ne kadar azaldiysam, simdi her
seyim bir sirt cantasina sigdi!
KADIN - Ne demek simdi bu? Azaldim ne demek?
ADAM - Beni kac kere terk ettigini hatirliyor musun? Ben
hatirliyorum... Cok! Her kavgada cekip gittin ve sinirin gecince geri
geldin... Ben bekledim... Anladin? Bekledim... Sinirinin gecmesini,
donmeni... Her gidisinde, benden bir parcan da gitti... Ama onlar,
seninle beraber donmedi... Azaldim... Bendeki sen azaldi...
KADIN - Hani ask bitmezdi?
ADAM - Asksa bitmez...
KADIN - Bizimki?
ADAM - Tiryakilik...
KADIN - Nasil ya?
ADAM - Sigara gibi birakiyoruz birbirimizi... Sen, bir sabah uyanip,
birakicam bu mereti diyosun... Sonra, canin o kadar istiyo ki,
dayanamayip, tekrar basliyosun...
KADIN - Sen? Azaltarak mi birakiyosun?
ADAM - Azalarak...
KADIN - Cantanda ne var?
ADAM - Son paket... Yarin biter.
(Adam kapiyi acar, tam cikacakken)
ADAM - Atesin var mi?
KADIN - Kalmadi.

1 yorum: