21 Şubat 2011 Pazartesi

veda 3

ADAM - Seni seviyorum...
KADIN - Her seyi daha da zorlastirma nolur.
ADAM - Seni seviyorum...
KADIN - Oyle saniyorsun... Alistin aslinda... Bana degil, icindeki hisse alistin... Ama korkma, o kalacak orda... Sonra, adi degisecek, sac rengi, belki dini bile... Fakat inan eski sevgilim, bir gun sen de bana hak vereceksin... O zaman, belki sen de benim sana bu soylediklerimi baska birine soyluyo olacaksin... Kim bilir? Belki ben de su an senin duyduklarini, baskasindan duyucam...
ADAM - Seni seviyorum...
KADIN - yapma yalvaririm yapma... Zaten yeterince zor olan biseyi daha da guclestirmek neden? Bak! Esyalarin kapinin onunde duruyor... Tanidigim guclu adamin esyalari... Birak ilk gordugum gunki gibi hatirlayim... Migferinden dusmaninin kani damlayan, yenilmez bir imparatorken kuyrugunu bacaklarinin arasina kistirip, bir parca ekmek icin inleyen bir sokak kopegine cevirme icimdeki seni...
ADAM - Seni seviyorum...
KADIN - Gecicek... Bu kapidan ciktigin anda aldigin ilk nefes, kalbini parcaliycak... Birkac hafta, yataktan cikmayacaksin... Canin hicbisey yapmak istemiycek... Surekli beni dusuneceksin... Arayacaksin, ben telefonumu acmiycam...O an ne yaptigimi dusuneceksin sonra... Yanimda, yatagimda, aklimda baska birinin olup olmadigini... Zamanla daha az aklina gelecek bunlar... Ardindan, kotu anilari hayal ettirecek sana beynin... Uzaklasacaksin... Iyice... Ve birkac ay sonra bir yerde, baska bir kadin goreceksin, icin bi garip olacak... Sonra...
ADAM - Sus!
KADIN - Sonra, onunla uyudugun bir gece, benim aklima duseceksin... Su an ki halinle hatirlayip ozleyecegim seni...
ADAM - ...
KADIN - Arayacagim...
ADAM - ...
KADIN - Ve sen eski sevgilim, telefonunu acmayacaksin.
(Adam cikar)
KADIN - Seni seviyorum.

1 yorum: